travel-around-the-globe.reismee.nl

AFI Mall

Vandaag bezochten het AFI Mall. Het grootste shoppingcenter van Boekarest. Hoewel het maar om 10 uur open ging, beslisten we om een half uurtje eerder te gaan. Zo komden we rustig rond wandelen en kijken welke winkels waar gevestigd waren. We hadden een locker genomen om onze jassen in op te bergen. Ook handig als we iets kochten konden we het daar op bergen. Jammer genoeg zijn deze niet echt groot, maar toch wel handig. Er is voor elk wat wils. Ook de kinderen hebben er pret. Een glijbaan, schaatspiste, rollercoaster, een water partij met bootjes en een klimmuur. De prijzen zijn west Europees, maar je kan hier en daar koopjes doen. Vooral nu met de black friday week. Restaurantjes vind je in overvloed. Van Mc Donalds, KFC en pizza hut tot Libanese en Amerikaanse restaurantjes. Aan zeer betaalbare prijze. Onze keuze viel op Maggie’s Ranch waar we voor omgerekend een €12 per man een uitgebreide Maaltijd met drank genoten. Een aanrader om eens een bezoekje te brengen